Har du brug for hjælp?

På denne side finder du svar på de oftest stillede spørgsmål i forhold til, hvordan du handler på vores webshop. Du kan finde hjælp til spørgsmål omkring bestilling og betaling, levering og returnering.

Kan du ikke finde, hvad du leder efter? Tøv ikke med at kontakte os, hvis du har yderligere spørgsmål. Du kan kontakte os via vores e-mail info@g-m.dk eller vores kundeservice tlf. 61 41 90 76

BESTILLING OG BETALING

De varer, du tilføjer til din kurv, er ikke reserveret, før du har gennemført betalingen. Under travle perioder eller releases anbefaler vi kraftigt, at du gennemfører din ordre hurtigst muligt.

Vi gør vores bedste for at vejlede dig under beskrivelsen af hvert enkelt produkt. Du har også mulighed for at klikke dig ind på vores størrelsesguide og finde en guide til damer, herre og børn.

Har du spørgsmål ud over, hvad vi har beskrevet, er du velkommen til at kontakte os.

Du modtager en ordrebekræftelse på mail med dit ordrenummer, så snart du har bestilt din ordre. Hvis du ikke modtager noget, så tjek spamfilteret i din mail. Ellers kan du kontakte os med det fulde navn, der er skrevet på ordren, så kan vi finde den i vores system. Vær derfor altid sikker på, at du indtaster alle dine oplysninger korrekt i forbindelse med bestilling. Det er ikke muligt for os at ændre din mailadresse, hvis du har skrevet den forkert, men vi kan altid sende din faktura til den rigtige mail.

Hvis du gerne vil have en nemmere check-out, kan du oprette en profil hos os, så gemmer vi din ordrehistorik for dig.

Du kan vælge at få din vare pakket ind til gave – helt gratis. Hvis du har nogle ekstra bemærkninger til gaven, kan du skrive en besked til os i feltet ‘giftwrap’.

Du kan benytte dig af:

Dankort/Visa Dankort l Visa Mastercard Maestro l American Express 

PayPal Apple Pay l Google Pay Shopifypay

Ønsker du at benytte andre korttyper, skal du tilknytte dem til din PayPal konto.

Alle køb gennem g-m.dk / g-mstore.com foregår via en krypteret SSL-forbindelse (Secure Socket Layer). G&M har derfor ikke adgang til dine kontooplysninger. Det er kun Nets og Shopify, som har adgang til dine data. Dine personlige kontaktoplysninger er 100% fortrolige og vil aldrig blive overgivet til andre.

Hvis du har betalt med Dankort/Visa Dankort, tager det 1-2 dage at få reservationen af beløbet fjernet. Det er desværre ikke noget vi kan fremskynde, men du kan altid kontakte din bank for mere information. Mastercard kan i nogle tilfælde tage længere tid.

Det er desværre ikke muligt at ændre i en ordre. Ønsker du at skifte størrelse eller lignende, skal du placere en ny ordre. Vi kan slette en ordre for dig, så længe du ikke har modtaget en faktura eller forsendelsesbekræftelse.

Skriv til info@g-m.dk med dit ordrenummer, hvis du ønsker at få annulleret din ordre. Vi kan annullere din ordre så længe du ikke har modtaget en faktura eller forsendelsesbekræftelse.

LEVERING

Use this section for any descriptive text you need to fill out your pages or to add introductory headings between other blocks.

Hvis din ordre skal sendes til en adresse i Danmark, tager det 2-4 hverdage fra pakken er sendt afsted. Vi sender dig et tracking-nummer, så du kan følge pakken hele veje.

Postnord pakkeshop:  39 kr.

Postnord – Privat omdeling: 49 kr.

Postnord – Erhvervslevering:  39 kr.

DAO Pakkeshop:  29 kr.

DAO – Hjemmelevering: 35 kr.

Tyskland:                               15 €
Holland:                                 15 €
Resten af EU:                        20 €
USA:                                        35 $
Uden for EU:                         40 €

Det kan tage op til 24 timer, før din pakke bliver sendt afsted og registreret i tracking-systemet.

Vi pakker hver dag på livet løs, så du kan få din pakke så hurtigt som muligt. Hver dag får vi afhentet de færdige pakker, men vi arbejder fortsat videre med at håndtere bestillinger, når pakkerne er blevet afhentet af fragtfirmaerne. Derfor kan der godt gå et døgn, før din pakke bliver registreret i fragtfirmaernes systemer.

OMBYTNING/RETURNERING

Use this section for any descriptive text you need to fill out your pages or to add introductory headings between other blocks.

Du har 30 dage til at beslutte dig om størrelsen/farven eller andre detaljer, er som de skal være.

Hvis du gerne vil bytte din ordre, kan du gøre det ved forsendelse til Edwin Rahrsvej 32 10 - 12C, 8220 Brabrand.

Du kan også ringe eller skrive til os, så kan vi hjælpe dig med at bytte din vare, så du får det helt rette hjem. Det gælder både, hvis det er til dig selv eller en gave.

Vi vil gerne sikre, at du får din nye pakke hurtigt, så send os gerne en email til info@g-m.dk – med dit ordrenummer, samt den varer du ønsker at ombytte til. Så reserverer vi den til dig.

Du kan ikke ombytte til en vare med højere værdi, end den du har modtaget. Du kan heller ikke ombytte varer, som er fremstillet efter dine specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg. Det kan være duge eller andre varer, der er syet op eller klippet efter dine mål.

Hvis du ikke er fuldt ud tilfreds med din ordre, har du 30 dage til at returnere varen, fra du modtager den. Varen skal være ubrugt og i original emballage samt indeholde alle originale tags.

Når vi har modtaget din pakke, returnerer vi pengene.
Vi bestræber os på at håndtere alle returpakke indenfor fire dage.

Det er ikke muligt for os at returnere pengene, hvis varen er brugt, vasket etc.

Undtagelser til fortrydelsesretten
Du har dog ikke fortrydelsesret ved køb af varer, som er fremstillet efter dine specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg. Det kan være duge eller andre varer, der er syet op eller klippet op efter dine mål.

Hvis du fortryder et køb, kan du altid sende det til os på adressen:

G&M
ATT: Retur
Edwin Rahrsvej 32 10 - 12C
8220 Brabrand